#fogyasztási cikkek






Meglepő tények derültek ki a vasárnapi bevásárlásokról
 

Meglepő tények derültek ki a vasárnapi bevásárlásokról

A hét többi napjához képest vasárnap a legalacsonyabb az úgynevezett gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) vásárlásainak száma, arányuk mindössze 9 százalék, míg szerdán és szombaton a legmagasabb, az összes vásárlás 21, illetve 18 százaléka – derül ki a pénzcentrum.hu oldalon megjelent GfK-elemzésből.

MTI MTI

Cipőkre már többet költünk
 

Cipőkre már többet költünk

Az első félévben megállt a ruházati piac visszaesése a GfK Hungária kutatása szerint, az eladási csatornák közül leginkább a ruházati üzletláncok, hiper- és szupermarketek, illetve a használtruha-boltok jelentősége növekedett 2011 első hat hónapjában.

MTI MTI



GfK: kevesebb fogyasztási cikket vásárolnak a magyarok
 

GfK: kevesebb fogyasztási cikket vásárolnak a magyarok

A magyarok az utóbbi fél évben kevesebbet vásároltak a megszokott napi fogyasztási cikkekből, míg az Egyesült Államokban és Európában a fogyasztók inkább úgy spóroltak, hogy az olcsóbb termékeket keresték - mondta Juhász László, a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég ügyvezető igazgatója.

MTI MTI